top of page

משחקים חדשים ושווים :)

מלא זמן לא כתבתי פה פוסט.

הקורונה והיציאה (המטורפת!) מהשגרה, השפיעו גם עלי.

בין סגר אחד לשני, גם עברתי לקליניקה חדשה והיתה לי הזדמנות לרענן את מלאי המשחקים שלי. חלק נמסרו, חלק חזרו הביתה לילדים האישיים שלי.. וחלק חדשים נוספו.


אחד החדשים והשווים שהוספתי לי למלאי, הוא פאזל הבלש של Mideer - מותג עם משחקים מקסימים ממש. המשחק הזה הוא קודם פאזל. אבל קצת לא שגרתי… התמונה על הקופסה, לא כוללת את כל התמונה. כי אנחנו בסוג של פעולת בילוש. מהרגע הראשון של הרכבת הפאזל. אחרי הרכבת הפאזל במלואו - אפשר לראות שעל כל המסגרת שלו מופיעים ציורים של חפצים (לי יש את הפאזל של הבית והחפצים שמופיעים הם דברים שאפשר למצוא בבית, או בסביבתו). בעזרת זכוכית המגדלת, שמצורפת למשחק, ננסה לאתר את החפצים.



את הפוסט המלא על המשחק, תוכלו לקרוא פה. משחק דומה, בגרסה לקטנטנים, הוא הפאזל הסודי. שבו, לאחר ההרכבה, הילד מרכיב משקפיים אדומים, בעזרתם הוא יכול לזהות "הפתעות" בתמונה.




משחק אחרון, דומה מאוד למשחק שעליו המלצתי בעבר. במשחק הזה, אנחנו יוצרים רובוט וגורמים לו לזוז! שווה להציץ בוידאו





פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page