top of page

חותמת כמו של גדולים

הקבוצה הזו קיימת כבר למעלה מחודשיים.


אז אני מרגישה נוח להתוודות...

יש לי המון משחקים.

ולא פחות חומרי יצירה.

אבל שמתי לב, שלא משנה כמה היה לילד כיף אצלי בטיפול.

לא משנה באיזה משחק מגניב שיחקנו.

או איזו יצירה מיוחדת הכנו.

הדבר שמרגש את רוב הילדים במיוחד - זו החותמת שלי.

כן. זו עם השם שלי ומספר הרשיון במשרד הבריאות.

על כל החתמה שלי, על החשבונית, הם מחתימים עשר החתמות על דף אחר. עד שנגמר לי הדיו.

ניסיתי להכניס לקליניקה חותמות צבעוניות מסוגים שונים. כמו אלו של מליסה ודאג. או את הפשוטות שקונים כהפתעות יום הולדת.

אבל לא היה להן את אותו אפקט מרגש על הילדים.

אז הזמנתי חותמות כמו של גדולים. והן בדרך.


אני מקוה שזה יפחית את ההתרגשות סביב החותמת הלא כל כך מעניינת שלי

יש מבחר מאוד יפה. אני בחרתי באלו שבתמונות.


11 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page