top of page

מה קונים ליום הולדת 5?

בגיל חמש, הילדים שלנו הם כבר אנשים קטנים ולא תינוקות גדולים.. הם חוקרים את העולם בעיניים (קצת) יותר בוגרות וסקרניות, מחקים את המבוגרים ומתנסים במשחקים מתוחכמים יותר - חברתית, רגשית וקוגניטיבית. על מה אני ממליצה בגיל הזה? כאן תמצאו כמה מהבחירות האהובות עלי. על שעת שיא, כתבתי כבר כל כך הרבה. הוא אחד המשחקים שאני הכי אוהבת. יש המון משחקים מחשבה בסגנון שלו. אבל הוא היחיד שעובר איתי מדירה לדירה מאז ימי האוניברסיטה. יש גם את שעת שיא ג'וניור - שבמקום לחלץ מכונית רגילה מהפקק, צריך לחלץ אוטו גלידה! קישור לקניה של גרסת הג'וניור מאמזון וגרסה רגילה מאליאקספרס



קיוביז משחק של אבחנה חזותית, זריזות והתאמה.

במשחק יש 50 כרטיסיות אתגרים עם פרצופים שונים,

אותם צריך ליצור מסט של שלוש קוביות (שתיים מרובעות ואחת מלבנית).


הספקת? זכית בכרטיסיה. לא הספקת? אולי תנצח עם הפרצוף הבא.



את דאבל / ספוט איט אפשר למצוא בהמון גרסאות. הוא משחק פשוט מאוד, אבל גאוני בעיני. בין היתר, הוא מתרגל סריקה ותגובה מהירה.




משחק שאין ילד שלא מתאהב בו... לואי המנוזל! במשחק הזה, צריך להטיל את הקוביה ולמשוך את מספר נחשי הנזלת שיצא. צריך להזהר לא למשוך את הנחש שיעיף ללואי את המוח..



מצלמה דיגיטלית לידיים קטנטנות. לבת שלי יש אותה כבר יותר משנה. אז אני יכולה להעיד שהיא גם עובדת, גם קלה לתפעול וגם עמידה :)





חוץ מזה - על לגו אני ממליצה תמיד ובכל גיל. יש ערכות בסיס וערכות נושאיות. גם פליימוביל הולך טוב אצל הרבה ילדים בגיל הזה.

משחקי קלפים נהדרים לגיל הזה - טאקי (וגם קוקו טאקי, למי שעדיין מתקשה לעקוב אחרי יותר מדי חוקים), חלומות וחתחתול. ומשחקי קופסה - מונופול (רגיל או ג'וניור), הרמז צעיר ונחש מי. הפוסט יתעדכן בהמשך. תחזרו :)


529 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page