top of page

מדפסונת

אחד הדברים הכי חמודים שקניתי בזמן האחרון, זו המדפסת הקטנה הזו.


היא עובדת עם נייר מיוחד ובלי דיו. אני בוחרת תמונה, או יוצרת דרך האפליקציה ומדפיסה בשניות. יש לי נייר (לבן / ורוד / תכלת) וגם גליל של מדבקות. מה אני עושה איתה? * הרבה שטויות (סתם כי זה כיף) * אני מדפיסה מדבקות לסימון קלסרים, משחקים ועוד.. ואני גם משתמשת בה בטיפול: * אנחנו בוחרים ביחד דף צביעה מהאינטרנט ויוצרים ממנו מדבקה לצביעה (תרגול גרפומוטורי). * אנחנו מדפיסים תזכורות חשובות ויוצרים מהן סימניה (כמו למשל חוקי התארגנות נכונה בכתיבה) * אנחנו מדפיסים תמונות שישתלבו ביצירה שלנו (ומתרגלים גזירה) * ו... לפעמים הילד בוחר לעצמו צ'ופר ומדפיס אותו בסוף הטיפול. זו יכולה להיות מדבקה של דמות אהובה, מדליית הצטיינות או סתם XXX המלך (שגם את זה כבר הדפסנו )


56 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

קומיקס

bottom of page