top of page

משחקים לנסיעות

בכל פעם שאנחנו יוצאים לפיקניק / קמפינג / טיול בארץ או בחו"ל, הילדים שלי אורזים לעצמם תיק שלם של משחקים. אפילו מזוודה.

בכמה מהם הם באמת משחקים...? לא בכולם, זה בטוח.

אבל אלו שתמיד בשימוש, הם המשחקים שמגיעים בגרסת "טו גו" ובאמת אפשר לשחק בהם בדרכים (במקום לריב באוטו).

אספתי כמה מהמוצלחים ביותר:

לא בדיוק משחק, אבל יופי של תעסוקה - ספירוגרף


טנגרם - גרסה מגנטית עם 360 אתגרים



את המשחקים של IQ אני מאוד אוהבת. אני לא יוצאת עם הילדים לנסיעה ארוכה, בלי לקחת אותם. כאן יש קישור כללי . הילדים שלי אוהבים במיוחד את IQ fit ו- IQ twist



הנחש הזה מעסיק את הבן (10) והבת (7) שלי למשך שעות.



לפרה הסגולה יש מגוון מאוד גדול של משחקים מגנטיים. חלק קטן מהם נמכר גם בארץ.

משחק מגנטי נוסף חמוד - פרצופים מצחיקים.


סיימון בגרסה קטנה


משחק התרנגולות הדוגרות - לי יש את הגרסה הישנה. שבה התרנגולות מצוירות. זו גרסה הרבה יותר נחמדה. המשחק כולל 48 חידות בהן צריך לסדר שכל התרנגולות ידגרו על הביצים.




נסיעה טובה!

37 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page